سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آوا پزشک

کودکان معلول در انتظار دریافت ویلچر

کودکان معلول در انتظار ویلچر  NHS برای مدت طولانی هستند: تجزیه و تحلیل نشان داد هزاران نفر از کودکان معلول در انگلستان که نیاز به ویلچر دارند بیش از هدف چهار ماهه برای تجهیزات تحویل می شوند.

ویلچر

استاندارد NHS برای کودکان برای دریافت ویلچر مسافرتی ظرف 18 هفته از زمان ارجاع است، اما در 1801-2017 بیش از 5،100 کودک از دست رفته است، طبق تحلیل منتشر شده در روز سه شنبه در مجله خدمات بهداشتی (HSJ).

این معادل 82 درصد از کودکان واجد شرایط دریافت ویلچر خود را در زمان، در مقایسه با هدف 92 درصد است. NHS انگلستان هدف بلندپروازانه 100? را در پایان سال 2018-19 تعیین کرده است، اگر چه آخرین ارقام نشان می دهد که کمیسیون ها تلاش می کنند تا آن را به دست آورند.

حدود 20 گروه راه اندازی بالینی (CCGs) از بیش از نیمی از کودکان واجد شرایط، در مقایسه با 10 در سال گذشته، هدف را از دست داده اند. اما تعداد CCG ها به میزان 100? افزایش یافت - 12 در مقایسه با پنج در سال 2016-17.

منشور ویلچر شش چرخ، که پیش از تصویب توسط NHS انگلستان تصویب شد، می گوید که دسترسی و تضمین باید برای همه "بدون در نظر گرفتن سن یا کد پستی" برابر باشد.

دیو براچر، مدیر کمپین انجمن آسیب های نخاعی، به HSJ گفت: "این آمار هشدار دهنده، نشان می دهد که قرعه کشی گسترده ای از پستی که بر روی برخی از آسیب پذیر ترین کودکان معلول در جامعه، از جمله افرادی که آسیب نخاعی دارند، تاثیر می گذارد.

"این تاخیر ناگزیر بر توانبخشی و زندگی روزمره کودک تاثیر می گذارد، مانند حضور در مدرسه، کمک به خانواده و داشتن دوستان و در نتیجه پیامدهای قابل توجه طولانی مدت".

پارا المپیک دانی تنی گرای تامپسون، که برای اعمال منشور ویلچر برای NHS انگلیس مبارزه کرد، گفت که تصویب آن گامی بزرگ بود، اما امکان پیشرفت چشمگیری وجود داشت.

او گفت: "اگر یک کودک صندلی مناسب را نداشته باشد، بدان معنی است که آنها نمی توانند به مدرسه بروند، به این معنی است که بچه ها برای والدین سخت تر کار می کنند، به این معنی است که مراقبت های تسکین دهنده بیشتر است."

در سال 2016-17، سال اول NHS انگلستان جمع آوری داده های عملکرد در برابر هدف 18 هفته، در 81? موارد رسید.

صندوق پستی صندوق ویتنام سوفولک CCG در سال گذشته تنها 35 درصد موارد را هدف قرار داد، و آن را یکی از بدترین اجرایی ها دانست، اما گفت که عملکرد آن در سال جاری 100 درصد بوده است.

داده ها همچنین آمار نگران کننده ای را در ارتباط با کودکان با نیازهای بالا یا متخصص نشان دادند.

بیش از 4،200 کودک، دو پنجم از کسانی که نیازمند نیاز به ویلچر سایز بزرگ هستند، بیش از نه هفته در 18-19-2017 صبر کردند تا تجهیزات خود را پس از ارزیابی نیازهایشان - افزایش در حدود 6? در مقایسه با سال های 2016-17 .

5105 نفر دیگر بیش از نه هفته برای تجویز یک متخصص تجویز می شوند تا زمانی که آنها به یک سرویس ویلچر مراجعه می کنند. این به 36 درصد از تمام کودکان با نیازهای بالا و تخصصی که برای صندلی اعمال شده است، رقمی است که از سال قبل بهبود نیافته است.

سخنگوی کمیسیونرهای بالینی NHS گفت که هدایت آن به دنبال بهبود نتایج برای بیماران نیاز به ویلچر "در درون مسائل مالی فعلی و فشار تقاضا است که آنها روبرو هستند".

یک سخنگوی NHS انگلیس گفت: "هدف جدید به منظور بهبود پیشرفت در دسترسی و در دسترس بودن ویلچر برای کودکان در هر بخش از کشور معرفی شده است. با این حال، مواردی وجود خواهد داشت، برای مثال، در مواردی که بچه ها صندلی های چرخ دار را انتخاب کنند، که ممکن است طول بکشد تا وارد شوند. "

 

ماه گذشته، صلیب سرخ بریتانیا ادعا کرد کمبود ویلچر در انگلستان موجب ایجاد انسداد خانه و انزوا شد. همچنین مشخص شد که در دسترس بودن ویلچر موضوع «قرعه کشی کدپستی» بود.